Friday 5 April 2013

Ketenangan

Assalamualaikum

Seteruk mana kesusahan yang kita hadapi pasti akan ada yang membantu
Sepayah mana kita menanggung beban yang ada , pasti akan ada yang simpati
Dengan doa , aku bermohon agar Allah pelihara mereka yang selalu membantu aku kala aku dalam kesusahan

Alhamdulillah dengan rezeki yang ada , aku dapat menyelesaikan hutang piutang
Ye benar , HUTANG .
Dalam usia begini tak mustahil kita sudah terjebak dengan dunia "hutang"

Sekali lagi Alhamdulillah , aku dapat menyelesaikannya dengan rezeki yang ada
Aku mendapat ketenangan
Selagi tidak , aku akan malu untuk berhadapan dengan mereka , serba salah dengan mereka

Semoga Allah sentiasa pelihara mereka yang sering membantu aku 
Haziq , Jihan , Yan , terima kasih atas bantuan yang diberi
Maaf tak dapat menyelesaikannya dengan awal
Nilai yang diberikan bagi aku ia terlalu banyak
Semoga Allah memberi rezeki yang melimpah ruah pada kalian
TERIMA KASIH 

Budak yang taip: Dayana

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.