Saturday 6 April 2013

Pandang Pertama

Assalamualaikum

BENAR !
cinta pertama sukar dilupakan
cinta pertama takkan pernah hilang rasa sayang
cinta pertama berbeza dari cinta kedua dan seterusnya

aku mengalami cinta pertama dan kedua
sungguh !
ia sangat dan terlalu berbeza
semoga aku kekal dan terus bahagia dengan cinta pertama ini

terima kasih cinta kedua kerana membuka mata aku
walaupun terdapat kekurangan tapi kelebihan tetap aku ingat
terima kasih cinta kedua memberi aku peluang mengecapi kebahagiaan bersama cinta pertama

semoga cinta pertama ini akan terus kekal 
dan menjadi pilihan yang telah ditetapkan buatku InsyaAllah
kelebihan cinta pertama tidak semestinya menutupi kekurangannya
saling terima kekurangan dan terus memperbaiki

terima kasih atas restu kedua emak ayah , ibu ayah
semoga cinta ini kekal abadi hingga menjadi yang sah dan ke syurga akhirnya



budak yang taip: Dayana

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.